Instruccions per als exàmens no presencials

Zoom per a la visualització remota dels estudiants

Si, com a professor, vols visualitzar els estudiants de manera remota durant la realització d’una prova d’avaluació no presencial, pots crear una sala de videoconferència amb Zoom dins Aula digital. Per fer-ho, és important que segueixis aquestes indicacions:

• Crea una sala de Zoom per cada dia que necessitis fer una visualització remota dels estudiants
  • Fes-ho vint-i-quatre hores abans del començament de la sessió, com a mínim
  • Marca el dia i l’hora del començament de la sessió

Per saber com configurar-ho, hem creat tota una sèrie d’ajudes que trobaràs a la web Ajudes per a l’avaluació no presencial.

Preguntes més freqüents sobre protecció de dades en l'avaluació en línia

Vols saber quin és el document identificatiu més adequat per exhibir a través de la càmera o què cal fer si un estudiant no disposa dels mitjans tècnics adequats? En trobaràs les respostes a la web Preguntes més freqüents sobre protecció de dades en l'avaluació en línia.

Qüestionaris en línia

Aquí tens un recull de totes les ajudes disponibles per fer qüestionaris en línia a través d’Aula digital:

-        Continguts del curs Ús dels qüestionaris a Aula digital

-        Manual sobre l’eina qüestionaris

-        Manual sobre el banc de preguntes

-        Videotutorials sobre procediments d’elaboració dels qüestionaris

-        L'apartat Avaluació de la web Consells per a la docència i l'avaluació no presencial

I, com ja saps, pots enviar un missatge a suport.professors@uib.es i t'ajudarem en tot allò que calgui.

Atenció al professorat durant el període d’exàmens

Durant el període d’exàmens d’aquest primer semestre, Campus Digital amplia l'horari d’atenció. Així, del 19 de gener al 19 de febrer atendrem qualsevol consulta de les 8 a les 15 h, i de les 15 a les 19.30 h atendrem només les incidències que es puguin ocasionar durant la realització de les proves d’avaluació en línia.

Ens pots telefonar al 971 17 26 38 o enviar-nos un missatge a suport.professors@uib.es.

Assignatures de 2n semestre

T'animam a comprovar que tens actives les assignatures del 2n semestre. Ara com ara continuen ocultes, i els alumnes encara no hi poden accedir.

En cas que no hi trobis els continguts del curs passat, pots seguir un dels dos procediments següents:

1. Importa-hi tu mateix els continguts seguint un procés molt senzill i ràpid amb l'ajuda de les instruccions d’aquest videotutorial.

2. Emplena el Formulari per gestionar el contingut de les assignatures d'Aula digital 2020-21, i ho restaurarem al més aviat possible.

Consells per a la docència no presencial

Pots recordar totes les dinàmiques de treball amb Aula digital gràcies a la pàgina que tens disponible a la web de Campus Digital. Hi trobaràs consells sobre recursos en línia, estratègies metodològiques per a l’ensenyament virtual i moltes altres eines que et seran ben útils.

Data de publicació: Wed Jan 13 13:08:00 CET 2021