Instrucció del Vicerectorat de Docència per adaptar la docència presencial a no presencial

El vicerector de Docència de la Universitat de les Illes Balears ha dictat una instrucció sobre el protocol d’actuació en l’adaptació de la docència presencial a la no presencial a l’efecte de garantir els drets d’igualtat i oportunitat de tots els estudiants en la seva avaluació.

El protocol d’actuació de la Universitat de les Illes Balears sobre les mesures extraordinàries previstes per a l’adaptació a la suspensió temporal de l’activitat docent presencial, aprovat pel Consell de Direcció, en la sessió extraordinària del dia 13 de març de 2020, ja va determinar que «en virtut d’aquesta situació excepcional, els criteris i sistemes d’avaluació publicats a les guies docents es podran modificar durant l’any acadèmic 2019-20 per ajustar-los a la situació actual, amb l’objectiu de no perjudicar els estudiants [...]».

Documents relacionats

Data de publicació: Thu Apr 02 12:45:00 CEST 2020